Vi älskar att jobba i framtiden

Vi är stolta över att driva teknikutvecklingen framåt inom telemarketing. Vi tror att det är nyckeln till att hitta de bästa lösningarna för våra kunder. Idag och i framtiden.

iSales ERP APP – ett verktyg för anställda

Genom att skapa en app för våra anställda erbjuder vi en unik möjlighet att hålla koll på lön, provision, arbetsschema och försäljning. Här kan säljare ta del av kvalitetsrapporter, ansöka om ledighet och rekrytera vänner. Allt på samma ställe. Pågående försäljning uppdateras i realtid vilket gör att förändringar är tillgängliga på ett ögonblick. På så sätt kan vi på iSales agera snabbt i en alltmer rörlig och tillgänglig värld. 

Business data analytics – intelligenta säljprocesser

Våra digitala verktyg hjälper oss att analysera stora mängder data från flera olika källor. Det ger oss insikter som annars kan bli förbisedda, men som är avgörande för säljuppdraget.

Genom datan kan vi visualisera effektiv tid, ställa prognoser och följa upp säljinsatser. Vi säkerställer att uppdragsgivarens mål uppnås och ger personalen verktyg att följa upp sina personliga resultat.

Genom att arbeta agilt och fatta datadrivna beslut kan vi kontinuerligt effektivisera våra arbetsmetoder och snabbt anpassa säljinsatser efter marknaden eller förändringar i utbudet.

iSales ERP WEB – synkroniserar arbetet

Vårt webbaserade affärssystem knyter ihop organisationens grundläggande funktioner och synkroniserar arbetet mellan våra avdelningar och varje enskild säljare.

Det förenklar informationsutbytet och gör att säljprocessen flödar i ett harmoniskt system mellan hr-avdelning, backoffice, produktion och kvalitetsavdelning. På så sätt kan vi direkt belöna medarbetares goda prestationer, identifiera problem innan de uppstår.

 

iSales Intranet – navet i verksamheten

Intranätet är iSales hjärta. Här pulserar säljprojekt och -ordrar som livgivande blodkroppar i en omloppsbana. Det är hit kvalitetsavdelningen vänder sig för att följa upp varje order.

Backoffice håller sig ajour med det senaste inom varje projekt samtidigt som säljarna nyttjar vår kunskapsbank att gräva ur samt säljverktyg att arbeta med. Till intranätet kan alla anställda vända sig för kunskap och information dygnet runt.

Outbound av Enreach

På iSales använder vi Outbound av Enreach, en molnbaserad lösning som revolutionerar våra utgående försäljningssamtal. Det ger våra agenter möjlighet att prioritera och nå de mest värdefulla prospekten först, vilket effektiviserar vår försäljningsprocess med intelligent automatisering. Denna strategi säkerställer att varje samtal vi gör är fokuserat och effektivt, vilket leder till mer relevanta samtal med potentiella kunder för att maximera våra klients försäljningsmål